ZAKUPY KOSMETYCZNE-TAŃSZY ZAMIENNIK KULTOWEGO PUDRU LAURA MERCIER DOSTĘPNY JUŻ W POLSCE?!

Cześć!
Dziś przychodzę z postem, w którym pokażę Wam moje ostatnie zakupy kosmetyczne.
Zakupy poczyniłam w dwóch drogeriach internetowych: cosibella.pl i urodomania.com .
Do każdego z produktów zostawię wam linki ;).
Zapraszam to lektury ;).
 
 
 
Zaczniemy od drogerii internetowej urodomania.com .
Na początek może kilka wstępnych informacji.
Paczka ze strony przyszła bardzo szybko, wszystkie produkty były bardzo dobrze zabezpieczone, każdy z nich starannie owinięty w folię bąbelkową i obklejony taśmą. Dodatkowo wszystko przykryte ponownie folią bąbelkową.

1). Podkład BOURJOIS Healthy Mix - N 53 Light Beige 30 ml
cena regularna: 44,90 zł / cena promocyjna 33,90 zł
 
 
 
W tej chwili możemy dostać go na stronie w PROMOCJI, więc warto skorzystać. Tak więc też sobie pomyślałam i w końcu go zakupiłam, bo aż wstyd się przyznać, ale chyba jestem nie liczną z osób, która go nie testowała :D. Mam nadzieję, że również mi się sprawdzi;).

2). Podkłady MAKEUP REVOLUTION The One Foundation, odcienie jakie wybrałam to: 3 i 4./ 29 ml 20,00 zł
 
 
 
Wybrałam jedyne, dwa dostępne odcienie. Już od dłuższego czasu chciałam przetestować ten podkład, ale jakoś nigdy nie wiedziałam na jaki odcień się zdecydować. Nie jestem pewna, ale mam podejrzenia, że podkład może być wycofywany, ponieważ jest ciężko dostępny.
Jak obiecuje producent podkład ma kryć niedoskonałości i dawać matowe wykończenie.
Co mnie w nim najbardziej zainteresowało to właśnie to dobre krycie i jego lekka formuła.

3). Maska do twarzy kompleks algowy BINGOSPA /150g 9,99 zł
 
 
Jak to na maskomaniaczkę przystało, zakupy nie byłyby pełne, gdybym nie dobrała do zamówienia jakiejś maski ;).
Postanowiłam przetestować maskę marki BingoSpa, z racji, że nigdy wcześniej nie miałam takiej okazji.
Maska zawiera kompleks z pięciu alg i jak producent opisuje ma wpływać na naszą skórę regenerująco, oczyszczająco, ma ją dotleniać, nawilżać i równomiernie wygładzać zmarszczki.
Powiem Wam, że jak na cenę ok. 10.00 zł to naprawdę ma mieć działanie spektakularne ;).
Jeśli faktycznie obietnice się spełnią to maska stanie się hitem.

4). Olej kokosowy KTC / 500 g 12,90 zł
 
O oleju kokosowym chyba nie muszę za wiele pisać. Myślę, że już każdy zna jego ogrom zastosować. Planuję dla was specjalny post na temat oleju kokosowego,w którym opiszę do czego ja go wykorzystuję.

5). Paleta cieni W7 On The Rock 26,90 zł
 
 
 Paleta jest kartonowa, skrywa w sobie 14 cieni. W palecie znajdziemy metalowe oraz metaliczne cienie w ziemistych chłodnych odcieniach jak i również w odcieniach złota.
 
 
 
Po otwarciu palety możemy zauważyć, że na pierwszy rzut oka bardzo przypomina nam paletę z dużo wyższej półki cenowej ;). Jak widać jest "mocno inspirowana" paletą ABH Subcultre.
Paleta w środku zawiera dość duże lusterko i dwustronny pędzel, który ku mojemu zdziwieniu jest bardzo sympatyczny ;).



Pędzel jest bardzo starannie wykonany, jego włosie jest syntetyczne, z jednej strony pędzla znajduje się pędzel języczkowy, natomiast z drugiej pędzel do blendowania cieni.

6). Paleta cieni W7 Delicious 26,90 zł



Paleta w kwestii budowy jest dokładnie taka sama jak jej poprzedniczka. Również jest kartonowa, zwiera 14 cieni, posiada lusterko i taki sam pędzel.



Po raz kolejny możemy zauważyć, że do złudzenia przypomina droższą paletkę. Tym razem ABH Modern Renaissance.

W przypadku obu palet producent obiecuje dobrą pigmentacje. Sprawdzimy !

Czas na kolejną drogerię cosibella.pl. Trafiłam na nią zupełnie przypadkiem szukając smaczku, który pokaże wam na koniec;).

1). Serum nawilżające z kwasem nawilżającym THE ORDINARY / 30 ml 28,00 zł
 
 
 
Z racji, że jestem posiadaczką cery suchej, momentami powiedziałabym, że nawet drastycznie suchej, potrzebuję mocnego nawilżenia,
Serum ma na celu:
  • nawilża skórę przesuszoną zabiegami kosmetycznymi, słońcem, wiatrem, mrozem czy suchym, klimatyzowanym powietrzem,
  • przywraca właściwe nawilżenie skórze,
  • uelastycznia i zmiękcza naskórek,
  • regeneruje i wygładza,
  • przywraca funkcje ochronne.
  • stymuluje naturalną odnowę biologiczną skóry.
Dlaczego akurat wybrałam serum tej marki?
Jakiś czas temu oglądając jedną z lubianych przeze mnie youtuberek, dowiedziałam się o tej marce. Nie wiedziałam, że jest ona dostępna w Polsce, ale znalazłam ją właśnie w tej drogerii.
Nataliebeautyyy, bo właśnie tą youtuberkę mam na myśli polecała tę markę kosmetyczną, więc postanowiłam przetestować jakiś produkt.
Wklejam wam link do jej kanału i polecam zajrzeć ;)

2). I na koniec HIT!
Puder transparentny AIRSPUN / 65 g 59,00 zł
 
 
 
Już wiele razy słyszałam o tym, że jest to zamiennik kultowego już w tej chwili pudru Laura Mercier. Niestety nie był on dostępny w Polsce. Wyobraźcie więc sobie moją radość kiedy szukając go po raz setny w internecie natrafiłam na niego w nowościach drogerii Cosibella.
Na ten moment nie posiadam pudru LM, ale planuję zakup, abym mogła zrobić dla was ich porównanie, natomiast słyszałam tak wiele razy jednogłośną opinię osób wykonujących makijaż, że jest on jej zamiennikiem, że bez wahania postanowiłam go zakupić. Tym bardziej, że jego cena to zaledwie 59,00 zł za 65 g, natomiast zakup pudru Laura Mercier to koszt 215,00 zł za 29 g. Jak widać gołym okiem różnica jest kolosalna!

To już koniec na dziś. Napiszcie mi proszę swoją opinię jeśli ktoś z was posiada, któryś z tych produktów i również, którego z nich test chcecie zobaczyć jako pierwszy.

Oczywiście zachęcam do obserwowania mojego bloga, aby być na bieżąco!

Buziaki ;*.

Komentarze

Popularne posty